Kızlar 33+3 üm haftası 30.haftada çıktı yine kilosu 1900 iki haftada sadece 200 gram almış tekrardan dooplere girdim bi sıkıntı çıkmadı ama doktor 2′5 kilo altı normal doğum yapılmıyo tehlikeli böyle giderse sezeryan dedi napıcam bilmiyorum yapcak hiç bı seyim yok 🙁 çok bunaldım bu durumdan 29. Haftadan beri aynı durumdayız