Merhaba 20 haftalığım şu son iki haftadır devamlı sol tarafımda ağrı bi toplanma hissi gibi neden oluyor acaba çok hareket etmesem bile bi anda ağrı saplanıyor ve hep sol tarafımdan kan hapı kullanıyorum o biraz kabızlık gaz sancısı yapabiliyor onla bir alakası olabilir mi acaba