elifnurrrr Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim nst sonuçlarında bebeğin kalp atış hızı 140 150 çıkıyo bugun sağlık ocağında 180 çıktı hemşire çok fazla dedi doktoruma yazdım sabah erkenden gel dedi kalp atış hızı yükselince ne oluyo bilgisi olan varmı
Duygus97 Benim bebeğimin de ultrasonda hızlı cıkıyor doktor biraz dinlenip su içip nst ye gir diyor ben de bunu merak ediyorum bekleyeyim cevapları. İnşallah bir sorun olmaz 🤲🏻