SeherY Merhabalar . 12. Haftamdayım. Karnımda biraz şişlik ve ağrı hissetmeye başladım bugün acaba rahmin büyümesinden dolayı mıdır ?
boncukbiranne Merhaba bende 12+3 üm bende de oldu böyle ağrı şuan yeni yeni geçiyor dediğiniz gibi rahim büyümesindenmis