Zeynep04 Ilkay28 bende de olmustu ben dikkat ettim gecti sonra tekrarladi. Doktora soyledim alttan hap verdi iki tane bir tanede agizdan aldim. Gecti sukur endiselenmeyin ama ihmal etmeyin bi an omce doktora gorunup ilac alin. Ic camasirinizi degisin surekli pecete koyun saat basi degisin onu.
Lilium Ilkay28 enfeksiyon düzeyine göre değişiyor doktorlar daha iyi bilir canım doktorunu dinle. Bana iki antibiyotik yazmıştı monurol du adı birinin tek kullanımlık toz içecek neyse kullandım giderek azaldı ama genital bölge temizliğinize dikkat edin tuvaletinizi tutmayın bir de tavsiyem cinsel birliktelikten uzak durun o da sıkıntı yaratabiliyor. Bol bol su.
Ilkay28 Deletedmom15257 bebegime zarar gelecek diye korkuyorum. Su da iciyorum ama endiselenmemek elde degil
Sevda2018 Yok cnm ben cok tedavi oldum enfeksiyondan hic bişey ol uyor iyne bile oldum korkma cünkü öteki türlü daha kötü enfeksiyon erken doğma sebep oluyormuş o yüzden biran önce doktora git gecmiş olsun
Demir Ilkay28 Ohoo,alış buna derim. 33 haftalığım hamileliğimin en başından beri var,hiçbir şeyle geçmedi.Alıştım eskisi gibi takmıyorum artık.Antibiyotik,fitil,bolca su,ekstra vajinal temizliğe önem.Yapacak başka birşey yok🤷🏻♀️
sedaaa Bende 36. Haftamdayım ve idrar yolu enfeksiyonum oldukca yüksek antibiyotik fitil herşeyi kullandım geçmiyor bebeğime ne ilaçların nede enfeksiyonun bi zararı olmadı canım yaban mersini cok iyi geliyor diyolar istersen onu dene birde sende telaş yapma ama 😊👍🏻
Eliffff Ilkay28 yani çok su içtiğim için çok fazla tuvalete gidiyorum.ama benim şikayetim yoktu zaten yanma falan.kendim test yaptırmak istedim ve ozaman çıktı.ve bakteri oranı baya yüksek çıktı
sedaaa Ilkay28 evet yoğurt su yaban mersini ama en cok su 💙sen söylenenlere takılma hep güzel düşün bak ben bugünlere geldim cok şükür bi doğruriyim Allahın izniyle ozaman bakıcam bu enfeksiyonun çaresine 😤
Ilkay28 sedaaa icimi rahatlattin canim benim ya. Bende daha cok su icmeye calisyim. Ilk hamileligim bide iyice pipiriklendim
sedaaa Ilkay28 benimde ilk hamileliğim bende senin gibi cok korktum başta ama Hiçbirşey olmadı çok şükür açıkcası bugüne kadar olanıda duymadım ben bu hamilelikte resmen baş belası hamilelerin genelinde var 😒 doktorunu dinle O sana yol göstericektir 👍🏻
Sureyyasel Ilkay28 ben günde 4 lt su içiyordum hiç enfeksiyonum geçmedi onla alakası yok hamilelikte sürekli oluyor geçmiyor
Ilkay28 Zeynep04 kesinlikle temiz tutmak lazimm. Insallah benimkide gecer. Hepimiz saglikla kucagimiza alalim meleklerimizi 🙏🏻