Bende şimdi geldim canım 36+6 47 cm boyu 38de sezeryanla alacak bize de bacak boyu kısa falan dedi ama netten bakıyorum 36. Haftada olması gereken boy 46 47 diyor zaten e bizimki de normal olmuyor mu ama kısa falan dedi bende kısayım ama en baştan beri bacak boyu uzun diyodu son 1 2 haftadır kısa diyor anlamadım vallaha