Burce-41 Selam kızlar. 13 haftalık hamileyim ama 10 haftalıkken kalbi durmus sakatlığa bağlı olarak dedi doktor. Perşembe günü suni sancıyla düşük yaptıricam dedi . Böyle bişey yaşayan var mı . Süreç nasıl ilerliyo acaba
Lokumunannesii Burce-41 Ah güzelim geçmiş olsun biraz zor oluyor gözünü korkutmak istemiyorum metanetli ol sabırlı ol Rabbım en yakın zamanda doldursun kucağını insallah
Mmoommlife Burce-41 öncelıkle cok gecmıs olsın Rabbim hayırlısıyla kucağınızı doldursun🙏🏻Bende 1 dusuk yasamıstım kalp durmasıydı ve dırekt vakkumlu kürtaj yaptı doktorım ıcerde cok sukur parca falan kalmadı dılersenız doktorunuza sorın yada baska dr ye sorun vakkumlu kurtajı
Burce-41 Mmoommlife Üç doktor da aynı şeyi söyledi . Daha yeni sezeryanla oldugum için suni sancıyla düşük yaptırmak zorundaymis