ZeynepAkyapnKo ben hamileliğimin başından beri rapor alıyorum her ay heyet raporu alıyorum banka hesabı tanımlatmana gerek yok tc kimlik numarama yatıyor e devletten 4a işgörmezlik ten takip edebilirsin tek sıkıntısı geç yatıyor yani rapordan 1 ay sonra yatıyor kimliğimle ptt den çekiyorsun