Essra60 Merhaba arkadaşlar 29+6 üçüz hamileyim 3 gündür geçmek bilmeyen karin ağrısı ve ishal sorunum var bütün tahlillerimde yapıldı herşey temiz çıktı.Patates muz vs yedim ama geçmiyor.Benim durumumda olan var mı
Ozge-1121 Essra60 21 haftalık gebeyım aynı durum bendede vardı doktorum kan ılacımın yapabılecegını soyledı ve ılacımı kestı eger kan ılacı kullanıyorsan ondan olabılır ben bırakınca düzeldim çünkü
Essra60 Ozge-1121 bende demir ilacı kullanıyorum sabahları aç karnına bilmiyorum o mu yapıyor inşallah geçer bebeklere zararı olmasında😔
gulsahgul26 Ozge-1121 hangi kan ilacıydı sizinki acaba banada o etkiyi yaptı ama kan ilacı mi multivitamin mi kestiremedim
ratatosk Essra60 demir ve kan ilaçlarının yan etkilerinde yazıyor. Kimisini kabız yaparken kimisini ishal yapıyor. Dr unuza söyleyin değiştirsin ilacı olmadı belki ilaçtandır