MehtapKB canım öncelikle iyi geceler, bende 30+5 oldum şu an.. ara sıra hareketlerde azalma hissiyatta azalma olabiliyor, Bebek hızlı büyüyor ondan olabiliyor diyorlar... birde kendini çok yordun mu son günlerde ? Yorgunluk, bitkinlik de bebeğe yansıyormuş... sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻🌸