GamzeBaz Bugun 7 hftalık olması lazım son adete göre doktor bnada 6+2 gunluk dedi Bi kaybım var bilmiyorum Rabbım yardımcımız olsun 🤲😪😪😪
Esra0412 Halimeb bende bekleyeceğim ne olur ne olmaz diye beklicem bakalım nasip kısmet bebek gorunumuyle ilgili birşey demedi