Merhabalar herkese. Çok kısa özet geçeceğim. Hamilelik adetin ilk gününden hesaplandığını hepimiz biliyoruz. Yalnız ben (çocuk istediğimiz için) ilişkiye girdiğimiz günleri Flo uygulamasında her zaman giriyorum. Velhasıl, adetimden sonraki yumurtlama dönemimde ilişkiye girdik ve o zaman tuttu çünkü adetimden önceki ay hiç olmamıştı. Ve o hün tuttuğuna eminim yani😬 doktorumda tutturdu yok adetin ilk gününden hesaplanıyor her yerde böyle vs, anlatmama rağmen yani. Geçen hafta ultrasona girdim ve bana 6 haftalıksın dedi, bende internetten 6 haftalık ultrasonlarla kendimkini karşılaştırdım. Sıfır alaka.. Yani benimkisi 4 haftalık belli yani.
Size sormak istediğimde şu, sizde kaç haftalık, ve haklımıyım yani. Anlamadım gerçekten.. teşekkür ederim. 🤍