Busradonmezus Aysegul354 ben de ağrım olunca doktora giderdim doktor kızmıştı ağrısız gebelik mi olur diye
ikizminnaklar Aysegul354 Bende 10 haftalık hamileyim yaklaşık üç haftadır çekiyorum.Doktor tahlil yaptı normal çıktı olabilir dedi.Doktora sor sen genede canım.Korkutma kendini her gebelik farklı sonuçta.
Aslie Aysegul354 Bende de ani kramplar oluyordu kasılıyordu belim doktor normal bebek büyüyor kese genişliyor o yüzden demişti
Betus-akyol Aysegul354 aslında normal rahim büyüdüğü için bel ağrısı normal demişti doktorum ama her gebelik farklı tabi doktora gidip bişey yoksa bile içinizi rahatlatmak en doğrusu bence
Aysegul354 Busradonmezus ya benim yengem bel agrisinla acike gitti bebisimizin kalbi durmuştu ondan bu telasim bide ilk gebeligim. Tedirginim ya ne yapsam bilemedim
Astrotuba Aysegul354 normal çünkü rahim büyüyor hem bel hem kasık ağrıları yaşanabilir ama en doğrusu doktorunuza danışmanız
47zeynep47 Aysegul354 cnm korkulacak birşey yok sırt ağrısı agirlasinca öyle bir durum oluyir kendini korkutma doktora git sorun yoktur zaten Allah’ın izniyle 🤲
47zeynep47 Aysegul354 aslında dağılmış gibi heryerde ağrısı var benim ama bıçak saplanır gibi oluyorsa belki bobrektir bı ona bakın iltihap veya kül olunca öle oluyor