Fevkalbeser ben çok memnun kaldım.
Ilk bir hafta kullanamadım acemilikten, nasıl kullanacağımı bile bilemedim 🤗
Şimdi 63 günlüğüz, resmen elim ayağım diyebilirim. Onun altına hangi tarafımı emziriyorsam bir de kırlent yerlestiriyorum super oluyor. Kullanırken kendin şeklini belirleyeceksin zaten.
Bazen de bebisimi ortasına yatırıyorum çok hoşuna gidiyor 10 dakika falan öyle oyalanabiliyor.
Benim tecrübem bu , biz çok sevdik 🤗