Sevens Merhaba ben 10 haftalik hamileyim fakat karnım çok şişiyor ve büyük 5 6 aylık gibi duruyor. Gebe kalmadan göbeğim vardi ama bu şekilde değildi nedeni ne olabilir.
Busradonmezus Sevens normal gaz veya kabızlık da olabilir. Ama arkadaşımın da öyleydi onun suyu çok olduğu içinmiş.
umaydurununannesi Sevens benımde buyuktu hatta gorumceme bırı sorunca onun karnı bıze soledıgınden berı buyuk dıyo suan 36 olduk hıc kuculmeden devam edıyo
Leylakkk Gaz şişkinliği canım bende 11 haftalığım ama karnım 5 aylık gibi, doktorum normal bu haftalarda gazdan dolayı oluyor dedi.
Sevens Leylakkk 56 kiloyla hamile kaldım evet göbek vardi az ama herkes şaşırıyor görümce 10 haftalik karin bu kadar büyür mu diyorlar ne diyeceğimi bilemiyorum