Merhaba ben 27+3 haftalık gebeyim dün gece karnıma can acıtan sancılar girdi böyle geziyor gibiydi göbek deliğimin etrafında. Bu sabah itibariyle ise ishal oldum. 2 -3 gündür hiç geçmeyen baş ağrısı(zonklaması)var ve miğdem bulanıyor bişey yersem en son 2 gün önce 2-3 kez kustum doktor parol iç dedi ama başka bişey olabilirmi? Basına gelen varmı ? Bu haftalarda yalancı sancılar oluyormus o tarz bişeyöi acaba?