Ebru92 Geçen hafta 1 parmak açıklık var demişlerdi bugün de büyük bi ümitle gittim artmıştır diye ama 1-2 parmak dedi doktor .rahim ağzı yumuşamış falan dedi .nstde 60-90 a falan çıktı sancım ama elimiz boş döndük yine eve 😅
Ulkuatly Ebru92 bende 38+5 im 39.haftamda kontrolum var 1-2 cm acıklıgım vardı gecen haftlarda sanmıyorum bende açılmamın oldugunu 😂 benide göndercek kesin
Haticesari Bizde açılma dahi yok ama nst de bizimde 60 70 leri görmüştü 1 hafta öncesine kadar hâlâ da şancı çıkıyor ama gelen yok
Ebru92 Haticesari ay bi gelselerdi her gidişte çantaları alıyoruz yanımıza belki yatış verirler diye😂sonra aynen geri dönüyoruz😁