Arkadaşlar bugün ilk defa özel hastaneye gittim ve bana doktor erkek pipisinin oldu yerde normal bebeklerde küçük sizinki biraz buyuk dedi nasil dedim hastalikmi nasi bsy nasil büyük yani dedim dedi biz buna sorun demiyoruz bu bi sorun degil hani normal bebeklerde küçük sizin bebginizn buyul dedi neyi büyük dedim hani dedi belki börektir bazi doktorlar bunu gorup erkek bebek derler bu arda bnmkinin cinsiyeti kiz hani hem kiz hem erkekmj anlmdim dedi suan bizim için bi sorun değil doguduktan sonra size hareketleri tuhaf gelrise aile buyuklerine gosterin onlarada değişik gelirse doktora gosterirsiniz nasil dedim nasi bsyki bu Sonra belki ailede yapisi boyledir belki anne karninda olan hormonlar böyledir ..sorduğumda sorun yok sagligi iyi dedi ben hic bsy anlmdim litfen yardimci olun boyle benim gibi olan varmi yani bu ne demek bn hicbsy anlmdim lutfen yardimci olun morlim cok bozuk bu arda 28+2gunlugm😔😔😔