Alisaseyma4 hiç korkma canım, yedinci haftamda ben de aynısını yaşadım birkaç gün belirtiler bıçak gibi kesildi. Ardından zaten doktor kontrolüm gelmişti ve hiçbir sıkıntı yoktu bebeğimde. Kendini korkutma herkesin gebeliği farklı ilerliyor 🌸 Sağlıkla kucaklayalım yavrularımızı