HipnozX Eymen_63 benım içinde dogum şekli onemli değil aynen kanama veya herhangi bir sorun olmasın yeterki bebekte
Emine_clk01 Eymen_63 sız kaç haftadasınız bebeğin hareketleri baskı olarak değil de böyle kasilıyor gibi değişik bişey tarifi yok sanırım
Eymen_63 Emine_clk01 17 hafta birkaç gün önce karnımın sağ tarafında hissetim. Bn nasıl tarif edeyim böyle kasıklarımda baskı hissediyorum plasenta dan mı acaba diye düşündüm.
Nur000 Eymen_63 maalesef yukarı çıkmadı doktor bu zamana kadar çıkması lazım dedi bu saatten sonra biraz zor çıkar sezeryan yaparız dedi
Eymen_63 tgba715 evet canım 21 . Haftamda gittim çıkmıştı. Şuan 24 haftalığım sorun yok çok şükür sen nasılsın
tgba715 Eymen_63 maşallah ben de 15+4te öğrendim şu an 22. Haftadayım yarın kontrolüm var çıkmış mıdır sizce
Eymen_63 tgba715 cnm bnde 16. Haftamda aşağıda olduğunu öğrenmiştim 21 de çıkmıştı. İnşallah seninkide çıkmıştır bn hiçbirşey yapmadım kendiliğinden çıktı. İyi düşün iyi olsun 🙏🙏😍
Eymen_63 tgba715 ya zaten daha önce 2 tane düşüğüm olduğu İçin dikkatliydim . Ama yatağa falan hiç girmedim .sadece ağır şeyler yapmadım ayakta çok durmadım.
Gulsahmina Eymen_63 merhabalar banada doktorum aynısını söyledi 20 haftada kendiliğinden yukarı çıktı çok şükür suan 27 haftalıgiz ama kendini çok yorma cinsel iliski çok yürüyüş yapma canım