Kızlar hamileliğimin ilk haftasından beri ağzımda çok kötü tat var hala devam ediyor ne zaman geçer midem bulanıyor sürkeli tatlı yemek zorunda kalıyorum folik asiti kestim bugun ondandır diye düşünüyordum.bittiği için doktor yeni paket alma dedi sizde durumlar nasıl ne zaman geçti 🙏😔