inci4141 benimde 33 hafta ama bebekde gelişim geriliği var 30 hafta civarı duruyor, muhtemelen haftaya alınacak küvöze girecek, ciğer geliştirici iğne vurundunuz mu, bebekleriniz kaç kg doğdu,doğduktan sonra kilo kaybı oldu mu, inşallah sağsalim kucağımıza alırız🤲🏻🤲🏻😞