islimm__66 Selam kızlar 21 haftalık oldum sizce tekme mi hissettim bana mı öyle geldi 21 haftalık tekme atar mı? bilgisi olan 🥰💞
acabakim islimm__66 evet hissedebilirsiniz 🥰 ben 18de hissetmeye başladım ara ara özellikle uzaninca ve soğuk meyve yiyince hareketleniyor, şimdi 24 haftayiz karnımın içinde partiliyor😛😛😛
gamzosgamzos islimm__66 evet atar ilk kimildanmalari 18 gibi ilk tekmeyide 20+3 ye yemiştim hiç unutmam her yerde yazmisim zaten 😅
gamzosgamzos islimm__66 ahhh olmazmi bir iki haftaya minik minik dışardan görmeye baslayacaksin 😍 doğumdan sonra en çok minik tekmeleri özledim aklıma geldikçe ikinci çocuğu yapasim geliyor 😅🤦
gamzosgamzos islimm__66 Ayyy hiç korkma normal doğumu bilemem ama sezaryen oldum ve 2.gun desteksiz kalktım çok güzel bir doğum geçirdim çok şükür 😍
islimm__66 Eda_98 İnşallah ya çok güzel bir duygu tekme atmadığı zamanlar insan karnında bir can taşıdığını bile hissetmiyordu şimdi çok heyecanlıyım 😍🥰
Eda_98 islimm__66 inşallah sağ salim kucağımıza da alırız Allah’ın izniyle☺️ Bu arada doktorun verdiği 3 ilaç’da da günde 1 kere yazıyor ben hepsini sabah kahvaltıdan sonra atıyorum siz nasıl kullanıyorsunuz yan etki yapıyor mu? Baş ağrısı falan yapıyor
islimm__66 Eda_98 valla ben bazen akşam bazen öğlen içiyorum yani ama sürekli başım ağrıyor hangi ilaçları kullanıyorsun peki ben D3 demir eksikliği folik asit ve bide mide bulantısı hapı kullanıyorum.ama genelde akşamları alırım çoğu zaman
Eda_98 islimm__66 demir folik asit, magnezyum ayriyeten progestan en son gecede omega takviye ilacı alıyorum
Ruyasusam islimm__66 17.haftada damar atması gibi hissetmiştim. Emin olamadım tabi. Sonradan o damar atmaları kuvvetlemeye başladı anladım ki bebisimmis. 🥰😍💙
islimm__66 Eda_98 Magnezyum bana ilk zamanlarda verdiler şimdi vermediler işte sana doktor demedi mi sabah yada akşam kullan diye onu sor doktora ona göre kullan🥰
elisa123 islimm__66 bizde yarın 21 olcz hareketler düzeni nasıl bizim biraz düzensiz Aşı da etkiledi glbaa 🤔