Deletedmom18 aminnn😍
Ngrbrs öyle inan hele de spinal ise ağladığı an orada herşey bitiyor😍😍yeniden doğuyor insan öyle birşey ki gözyaşlarını durdurman imkansız ağlıycam şimdi🙈🙈
znurstnKaraca inşaallah canım😍aksilik olmaz ise eşi biraz aşağıda 34 e kadar doğrsa küvöze girer şuanlık erken doğum olmaz dedi 34 den sonra girmez dedi perinatolog inşaallah vaktinde 38 de gelir😌
Melikesiiiiii kırklarımız karışıcak baya bi 40 larda arkadaşımız var ☺️☺️