Ben geçen aya kadar Salih Bey’e gittim, bayram sonrası kontrole gittiğimde Salih Bey’in hastaneyi bıraktığını duydum. Haber verilecekmiş ama biz ertesi gün gitmişiz. Madem böyle bir durum vardı belli bir tarihe kadar randevu verebilirdi ya da en azından habersiz gelen randevulu hastalarını kabul etmek için bekleyebilirdi bence hiç profesyonel bir yaklaşım değil. Kendine muayenehane açacakmış sanırım ben gitmeyi düşünmüyorum. O gün bizi Veysel Bey’e yönlendirdiler, kısa bir muayene oldum bir olumsuzluk yaşamadım. Haftaya detaylı ultrasona gireceğim, yine memnuniyetimi burada paylaşırım. Sizde detaylı ultrason için Veysel Bey’e giden varsa yorumlarını paylaşabilir mi?