bsrdgn Kizlar merhabalarr. Ben 20 Mayıs’ta ilk doz tetanoz aşısı oldum ikinci doz için 8 haziranda çağırdı sağlık ocağindaki hemsire. Ama iki doz arasında 19 gün oluyor. Ben sehir dışındayım 1 hafta SONRA donucem.siz ne kadar arayla oldunuz acaba ??
Gururunannesi bsrdgn ilkini 20 haftalık yaptım ama bir daha yapmadım sorum olur mu bilmm ama yapmadım çok acı çektim 🥺
BelisMelis41 bsrdgn kaç doz acaba ? Doktor bana 1 kere yapıcaz başka yapmıcaz lise mezunumusunuz dedi üniversite dedim 8.sınıfta size yapılmıştır başka gerek yok dedi bana da kaç doz denildi acaba size onu merak ettım
bsrdgn Ozaman bende 24 te gideyim çünkü 19 gün arayla cagirinca bi sasirdim o anda hesaplayamadim. Simdide sehir disindayim döndüğüm de artik. Bir iki gün kol agriyor ama bebisler icin deger 😍