Mlkkklmz 31 haftalık hamileyim 3 4 gündür sol kasığımda ağrı var birşey batuyir gibi çok acıyor bebekte o tarafta hareket etmeye başladı adet sancısı gibi sancı oluyor ama sanki sürekli sol kasigima iğne batiriyirlar gibi bacaklarıma ve belimede vuruyor ağrısı neden oluyor acaba bazense karnım taş gibi oluyor
Minikturtageliyor Mlkkklmz bende o durumdayım 🤦🏻♀️ 31+4 olduk kasık ağrım çok oluyor, sol tarafıma batıyor resmen ve bel ağrısı, bacak ağrısı arttı. Cuma günü randevum var soracağım doktoruma
Gulbeyazk Mlkkklmz canım birkaç saat önce doktordaydım 32+5 olduk ve tam muayne esnasında karnım taş gibi oldu bebek karşılıyor dedi doktor tabi benim gebeligim riskli onunda altını çizmek isterim o yüzden bana adalat diye bi ilaca başladı neyse bence doktoruna söylemelisin 10 dakkada bir 50 saniye falan sürerse bil ki doğum başlamıştır dedi benim günde 6 7 kez oluyordu
Suleasyaa Yalancı sanci. Aynı durumu yaşıyorum 31 haftalık gebeyim. Bebek hareketinde azalma yada hissedemez,kanama,farklı bir akıntı vs olmadığı icin. Korkacak bisey yok dedi doktorum.
Mlkkklmz Gulbeyazk ya sürekli bir ağrı var karnımın aşağısında da yürürken kalkarken nasıl tarif etsem bilmiyorum ama rahatsız edici bir agri
Gulbeyazk Mlkkklmz canım artık vücudun doğuma hazırlanıyor ama sen için rahat etsin istiyorsan doktoruna da danış istersen