Marka yazabiliyor muyuz bilmiyorum gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı buraya da attım yorumlayan herkes var dedi bugün doktora gittim gebelik yok denildi beta 10.5 çıkmıştı sonraki kanda 4.7 gebelik saymıyoruz bu değerleri dedi doktor bu gebelik testi kafamı karıştırdı