Kızlar merhaba benim gibi olanlar varmı aranızda? Bugün detaylı ultrasona girdim doktor karnıma gereğinden fazla bastırdı görüntü alamıyorum dedi karnım gerçekten çok acıdı iki kere uyarmama rağmen bana göre çok şiddetli bastırarak baktı bir sakıncası varmı acaba bebeğe zararı varmı yardımcı olursanız çok sevinirim