meraklianne1 12349383 doğum şeklini soruyorsan 37. Haftadayız hala usg den bakılıyo normal deniliyo doğum ne zaman başlar kimse bilemiyo ama ne zaman gelir diye 😅😅😅 sezaryen kararını ilk çocuksa genelde 38 den sonra doktor çatı muaynesinde söylüyor galiba darsa tarih veriyor değilse normali deniyorlar gelene kadar bekliyolar yani ha isteğe bağlı sezaryen de var onda direk tarih veriyolar bebek gelişimine göre vs vs🌸🌸
12349383 34_21_23 🙄benim ilk gebeliğim olduğu için merak ediyorum böyle şeyleri anlatamamis olabilirim kusura bakma😅
Fatmaliakburak26 12349383 suan bı sorun gorunmuyo dedı doktor norml dogum pozısyonundaymıs bebek zaten 38 gun kaldı nasıp olursa
12349383 Fatmaliakburak26 Allah’ım bır avazda kurtarsın inşallah sağ sağlım kucağına almayı nasip etsin 🤗💕
meraklianne1 12349383 genelde evet bi aksilik olmazsa ama doktorun 20 li haftalarda da gelişi normal doğum yada makat filan der tabi yine doğum zamanına kadar bekler dönmesini filan ama kesin olan bişey var mı dersen yok atıyorum bazen açılman olmuyo bazen normal diyo çatın dar çıkıyo filan o yüzden kesin öğreneceğin zaman doğum anı 😁😁
Busra2706 12349383 genelde 38. Haftada belli oluyor. Bebeğin makat gelişli olması, kanala girmemesi, çatı darlığı gibi sebeplerle sezaryen 38 de belli oluyor. Çünkü genelde 38 den sonra bu durumlar değişmiyormuş.
ysmn_kck17 12349383 Aslında korkmuyorum doğumu değil sonrasını düşündüğüm için ☺️ ama illaki o sancı , o doğum sonrası kontroller strese sokuyor yalan yok 🥺
12349383 meraklianne1 ben şey sanıyordum ya hani belki 26 27 haftalarda bı ihtimal da olsa belli olur diye 🙄