Nur1811 of ya bende 3. Trimestera girdim feci bir bulantı ile cebelleşiyorum. Belki ilaçlardanda olabilir diye düşünüyorum. Allah yardımcımız olsun cnm. Senin ilk aylarsa eğer çubuk krakerle kendime geliyordum biraz. Neyse ki bir iki hafta sürdü sonra ikincisi trimestera girdim aşırı güzel geçti. Şuan yine sabahları çok kötüyüm. Dün hiç bir şey yiyemedim. Ara öğünlerde daha hafif şeylerle geçiştir canm. Yoğurt meyve badem gibi. Sakın yemiyorum çocuğum aç fln deme o ztn besleniyor annesi merak etme. Umarım geçer bir an önce kuzum