Bir şey olmamıştır inşallah biraz solunuza uzanıp dinleyin hareket olacaktır, annem bana hamileyken 10 basamak merdiven düştüğünü söyler ve amniyon sıvısı en şiddetli çarpmalara karşı bile koruyormus bebeği. Ama ne olur ne olmaz bir kontrole gidebilirsiniz