Merhabaa Hamişler 🥰🥰 geçen post açmıştım. Bebek iri olduğu için ve makat geliş olduğu için sezeryan tarihi aldık diye az önce muayene oldum daha az kilo almış yavruşum ama dönmüş 🥰🤲🏻 24 üne kadar beklicez, kendi sancım olmazsa suni sancı verilcek o da olmazsa son çare sezeryan olcak dedi doktor. Çatı kemiğin biraz sıkıntılı ama doğurursun dedi. Dikişlerin fazla olur dedi. Bu arada canım gerçekten tatlıdır ama çatı muayenesi gayet normal geçti abartılcak büyütülcek bi tarafı asla yok Kendinizi sıkmayın yeter ki 🥰