Gizemcankilinc Iyi gunler kızlar normal dogum istiyorum insallah 37+1 haftalığız çatım musait.ama bebis kilolu haftaya kadar bekleyelim 4 kiloyi geçecek gibi gecerse normal dogum kararini gözden gecirelim dedi bu durumda normal dogum yapan varmi acaba
Rabiiakaradas Gizemcankilinc benim iki arkadasım da 4550 ile normal dogum yaptı canım yaparsın inşallah
Denizyildizii Gizemcankilinc artık pek önermiyorlar sanırım ama benim kaynanam kocamı 5 buçuk kilo doğurmuş😅
Uykucu2307 Gizemcankilinc bende sen gibiyim cnm normal istiyorum ama doktor kilolu olur dedi 32 haftaligim çatıma bakmadı daha ama. Sezaryen değil de normal istiyorum. İnşallah nasip olur
Gulsurmeli Gizemcankilinc annem erkek kardeşimi 4 kilo normal doğumla doğurmuş beni 3.500 kiloyla senin doğumun daha zor oldu diyor 🤷🏻♀️
Rabiiakaradas Gizemcankilinc canım gerekirse başka doktora görün benim arkadaşım cok rahat dogum yaptı sadece 2 dikişi vardı brbeği de masallah 4400 idi normal dogum mümkün
meraklianne1 Gizemcankilinc dün doğum hikayesinde yazmıştı biri 4.5 doğurmuş oğlunu normal doğumla 🌸🌸 ama doktorlar genel olarak 4 ve üzerine direk sezaryen diyo diyebiliyorum belki beklemek istemiyorlar zor doğar diye belki ameliyatdan daha çok para alıyolar belki uğraşmak istemiyorlar bilemem elbette ama doktor da önemli oluyo bu konuda yine😇😇
81akmnfgn Gizemcankilinc benim ilk doğumum oldupu için direk sezeryana aldılar 4300 doğdu kızım arkadasımın ikinci doğumuydu ona doğar demişler normal oldu ama kızı mahvetmişler doğumdan sonra bunalıma girdi cocugu emziremedi falan bakmak bile istemiyordu sonra toparladı cok şükür