Kızlar bugün Zeynep Kamile gittim Doppler den randevu almam gerekiyomuş 1 ay önce fetal aldım 182′nin yönlendirmesiyle..Doktorum Oya Gökçerdi daha adımı bile sormadan bebeğinin sıkıntısı ne suyu mu azalmış vs saçmaladı durdu hocam ne sıkıntısı ben detaylı ultrasona geldim dedim aaaa hayatım yanlış gelmişsin dedi yan odada senin bölüm yan odada da suratsız Erbil ismimde bi herifti rica minnet muayene etmedi beni Küçükçekmece den geliyorum işyerinden zar zor izin aldım dedim bana "“çık dışarı” "dedi o kadar ağladım ki tansiyonum düştü yani orda burda hamileler strese girmesin diye zırvalıyolar bugün bende sinir stres katsayımı tavan yapan da bi Uzman Dr. Tabi lafta.. Zeynep kamil pişmanlıktır gerçekten gecekondudan bozma bir alanda bakılıyo leş ötesi bi hastane Dr.lar ayrı leş o adam bugün gerçekten bir yumruğu haketmişti verin parasını özele gidn.!