Tuba04 Kızlar durumlarınız nasıl iyi ki normal mi yaptık diyorsunuz yoksa pişman mısınıx 18 gün oldu dikişlerim hiç iyileşmeyecek vajinam eski haline dönmeyecekmiş gibi hissediyorum
momsboys Tuba04 ilki normaldi buda normal olacak sadece benide dikiş cok zorlamıstı 15 gün sonra düzeldi
Vera18 Tuba04 ben normal doğum yaptım 15 gün sonunda dikişlerim düşmüştü. 20 gün sonra da tam olarak her şey yolundaydı iyiki normal yapmışım diyorum 🥰
Cicilibicili Tuba04 dönüyo canım merak etme. Çok hızlı toparlıyo. Sonra hiç hassasiyet hissetmiceksin
34_21_23 Tuba04 nasıl baktın 🙈 ayıptır söylemesi bende aynayla meraktan baktım daha doğrusu dikişlerimi merak ettim çok bolluk gördüm iç kısımda ama daha çok yeniyiz günden güne çekiliyor toparlanıyor
CananAydn Benimde ilk doğumum normal olmuştu şimdide 36 haftalık hamileyim yine inşallah normal olsun istiyorum. 15 güne dikişlerim düşmüştü benimde. 40 imdan sonra gayet rahattım. Toparlanıyor düzeliyor eski haline geliyor herşey sıkıntı yapmayın 🙈
E_T Tuba04 Ben de normal doğum yaptım 35 gün oldu 18 inci gününde dikişlerim düştü hala lekelenmelerim devam ediyor pişman değilim o an aklıma geldikçe duygusallaşıyorum sadece 😍
34_21_23 Tuba04 14 gün oldu doğum yapalı. İlk günler çok iyiydim hemen ayaklandım popomun üstüne çok oturdum dikişlerim zorlandı ondan sonra biraz kötü oldum. Vajina her türlü iyileşiyor. şimdi iyiyim çok şükür iyiki normal doğum yapmışım diyorum.
Tuba04 34_21_23 aynayla kuzum 😀😀 baktım deyince doktorda şaşırdı tabi ona ayna diyemedim adam anlamıştır herhalde 😀
CananAydn Tuba04 benim doğum biraz zor olmustu dikislerim coktu diye doktorum 40 imdan sonra 10 gün daha beklememizi söyledi 🙈 o yüzden sonrasında da bı sıkıntı olmadı ilişki konusunda 🙈
34_21_23 Tuba04 evet bazen düşünüyorum biraz tedirginlik oluyor ama normal yani herkeste olabiliyormuş bu tarz tedirginlikler. 40 gün sonra inşallah normale bineriz