Aloneanqel Ben ilk başta mustela yı pahalı bulmuştum ama sonradan bebeğim için değer diye düşünüp en iyisi olsun diye de mustela almıştım. 4 ay oldu hala bitmedi kızlar. Çok çok da kullanıyoruz ama 😅😅 bereketli maşallah 😇
Ysmmmnn Aloneanqel mustela pahalı olmasına değer 500 ml ben bebeğim 1 yaşına gelene kadar kullandm dalin ıni baby denedim ebebeğin şampuanınıda denedm ama memnunnkalmadm uni babay göz yakmaz yazıyor ama göz yakıyor arada hipp alıyrm hiptr güzel bir mustela iki hip bunları hiç bir şampuana değişmem
balbocegim27 Aloneanqel içeriği temiz olrak mustela ve baby me okumuştum şahsen mustela pahalı geldi almaya durumum da var ama neden se bi cimrilik yaptım baby me aldim
Dilekcnkn Umuhn Önceden hep dalin kullandım bu sefer mustela aldım biterse tekrar alırmıyım bilemiyorum mağlum biraz pahalı 🤷♀️
fatmArslan06 Umuhn onun kokusu cok harika ya çocuğumu onla yıkayıp koklamak icin sabırsızlanıyorum 😁😁💙 yiyecem onu son 50 gün
Umuhn Dilekcnkn aynen Dalin uygun yillardir bildiğimiz bişe oğlumda kullanıyorum kizimdada stok yaptım en büyük boyu 20tlye aldık
2inciannelik Dilekcnkn mustela bitikten sonra e bebeğin kendi markası olan baby me olanı kullandım mühendisin oğlu da paylaşmıştı içeriği tamamen temiz ve 15 TL sadece
Elisammmbade Dilekcnkn ya bende mustela aldım ama kokusu bı acayip geldi bana bilemedim pek güzel kokmuyor kokusu öyle mi oluyor?
Aloneanqel Beren1 sağlıkla doğup kullanması nasip olsun inşallah 1 ay kalmış ya ne heyecanlı. 🥰 aslında şuan hamileliğin en sevdiğim yerindesin hem az kalmış oluyor hem de karnın şiş ya bayılıyorum böyle 😇🤭😅🥰
burcu_burcu balbocegim27 bende baby me aldım içeriği temizmiş fiyat olarak da uygun olunca deterjanı da aynı aldım
Hlmdmr Aloneanqel mustela 10byasindaki ablası alerjik dermatit olduğu için ona hayla mustela kullanıyorum kardeside aynısından devam evde sürekli var çünkü:)
Betll_72 Kızlar Ben de minicik bi mustela aldm malum fiyatlar çok pahalı ama göz yakıyo diyor yorumlarda bilen varmı olmadi kendi gözümde denicem tabi ki ama o kadar ünlü marka neden goz yakan bi şampuan yapar ki anlamadm
Tusami Aloneanqel kızıma nuxe marka şampuan kullandım yıllardır çok memnunum, yeni gelene de kullanacağız inşallah
Ruyasusam Aloneanqel mustela aldım daha doğrusu eşantiyon olarak şampuan pişik kremi gelince losyon alıp set yaptım ama bir daha almam zannetmiyorum anlamsız pahalı geliyor.. bioderma veya biobaby markalarından biriyle devam etmeyi düşünüyorum .🐣
ElifBademmm Kızımda sebamed kullandım. Şimdi oğlum olacak inşaallah, ona mustela aldım şampuan-losyon-pişik kremi üçlüsü. Bakalım memnun kalacakmıyım
Aloneanqel ElifBademmm bende bu üçlüyü kullandım. Bepanthol pişik önleyicinin hiç etkisi olmadı bize 🧐