Cansu-12345 bende rahim ağzı 14cm’e inmiş normalde 50-40cm olması gerekiyormuş benim haftanda.Acil serklaj oldum,rahim ağzı dikişi oluyormuş kendisi 😅 bende progestan gebeliğin başından beri vardı,şimdi dozu arttı günlük 800mg kullanıyorum.Bir de progestanın iğnesi var haftada 1 gün onu oluyorum,6 saatte bir ağrı kesici kullanıyorum.Her şey yasak sadece tuvalet ve banyo için ayağa kalk dedi ama arada geziyorum evin içinde.Dikişi atmasaydım 2-3 güne doğururdun dedi.21 haftalıktı ,şu an 23+5 doktorum 30. Haftaya kadar içerde dursa bana yeter ama her şeye hazırlıklı olun dedi.Sağ olsun annem ve eşim yapıyor her işi.Bu doktoru bulmasaydım ne olurdu bilemiyorum çünkü bir önceki gittiğim doktor magnezyum hapını ikiye çıkartmıştı ağrılarımdan ötürü meğer alttan kontrol etmesi ölçüm yapması gerekiyormuş.Rabbim hepimize çözümsüz sıkıntı vermesin,sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻