Sabah 6 dan 7 ye kadar 5 dk bir sancın vardı sonra kesildi şimdi.hic sancı falan yok ama komiklerim baya hassaslasti. Batmalar baskılar arttı. Birde böyle çok şeffaf şu gibi akintim var ama şu mu emin olamıyorum evde 2 bebeğim var eşim işte izin alması biraz problem baska da kimseye kisa zamanda ulaşamam akşam giderim ama şuan biraz tedirginim. Ne yapmalıyım bilemedim