Merhaba hanımlar 18. Haftada doktorum bir ayağının içe dönük oldugunu söyledi perinatoloji doktoruna gönderdi bende gittim detaylı ultrasona girdim bir problem olmadığını söyledi ordaki doktorda normal dedi. Dün yine başka bir kadın dogumcuya gittim bu sefer oda bir ayağının içe dönük olduğundan bahsetti şimdi hangisine inanmam gerek :( detaylı ultrasonda iyice baktı doktor üstüne basa basa sorduk normal yok öyle birşey demişti şimdi kime neye inanacagimi sasirdim