Leylgngn hamileliğimin başlarında kan sulandırıcı ilaç kullanıyordum. Okadar çok burnum kanıyorduki anlatamam ve kanı durduramıyorduk. Gece uyurken bile kanamaya uyanırdım. Hatta yine kanadığı bir gün koştura koştura Kbb ye gittim. Burundaki kılcal damarlarında bir sorun mu var diye ondan bi problem cıkmadı. Doktoruma söyledim. Doktorum ve Perinataloji uzmanı ( detaylı ultrasonu yapn doktor) kan sulandırıcı bırakmamı söyledi. Ve ben ilacı kesince bir daha kanamadı.
normalde gebelikte burun kanaması sık olmamak kaydıyla normal derler. Bana benimki artık 2-3 günde bir ve 20 dk falan kanıyordu. Eğer sizinde sıklıkla kanıyorsa doktorunuza mutlaka başvurun.