Adalina09 her yerde aynı malesef fiyatlar🤦♀️ e bebeği takip et canım indirim oldukça al mesela zıbın hem erkeğe hem kıza gidiyor o yüzden bekleme derim sonra senin için zor olur. Ben çalışıyordum hamile kaldıktan sonra 3 ayda biberon zıbın tarzı şeyleri aldım, kıza erkeğe gidecek tarzda kıyafet denk gelince de aldım iyiki almışım giyorum şimdi olsa hepsini toplu şekilde ağlamazdım, herkes bana erken dedi ama asla kimseyi dinlemedim indirimdeyken aldım herşeyi çok şükür zorlanmadım