Hatice4446 açıkcası ben normal istiyordum doğumu ama suyum azalmıştı üç gün içinde sezeryan oldum. Araştırmamıştım da hiçç en iyisi bu oldu bnm için. Sadece belden uyuşturmalı olduğunu biliyordum. Uyuşturma iğnesini hissetmiyosun zaten bebeği çıkartırken dalgalanma gibi şeyler hissediyosun ama acı hissetmiyosun. Hissettiğin şeyler sadece kıpırtılar bii hiss ysni. İkinci günü ağrım oldu bnm bi oda hastaneden çıkş verdiler araçla evimize giderken yol biraz kötüydü o beni yordu ve canımı yaktı sadece. Oda yoldan kaynaklı. Bebeğinin çıktığı an temizledikleri anı üzerini giydirdikleri anı hepsini görüyorsun sonra eşine veriyorlar ve yarım saat sonra bende çıkmıştım