Peri07 Mercimeginannesi123 canım ben kullanıyorum gayet memnunum asla pişman olmazsın öyle söyliyim sana bende çok araştırıp kararsız kalmıştım iyi ki almışım diyorum tavsiye ediyorum.
Ydgrshn11 Mercimeginannesi123 ben xiomi 1 c kullaniyorum fiyatida uygun asiri asiri memnunum anlatamam digerlerine okadr para fazla resmen elim ayagim alali 1 ay oldu hergun calistiriyorum daha jic buyuk supurge acmadim cunku buyuk supurgeyle yapmis gbi temizliyor heryeri
Lulemom Xiaomi robot vacum mop pro kullanıyorum. Çok memnunum. Bi kaç yerde yorum denk gelmiştim roborock s5 den farkı yok falan diyordu. Ben onu kullanmadım bilmiyorum ama gayet güzel temizliyo. Tek şarjla 150 m2 3+1 evi temizliyo.
Mercimeginannesi123 Lulemom bende onunla roborock arasında kalmıştım, kac dakika sürüyor butun ev ? 150 m2 eviniz dmi
Peri07 Mercimeginannesi123 süpürmesinin seviyeleri bile var hatta sessiz mod özelliği silmesi falan çok güzel
Lulemom Mercimeginannesi123 evet. Açıkcası saate hiç dikkat etmedim. Çünkü açıp başka şeylerle uğraşıyorum. Ama 1 saati geçmiyodur sanırım. Yanıltmayim sizi de. Süpürmede hızlı. Yarım saatte süpürüyordur belki. Ama hem süpürüp hem silerken uzun sürüyo. Süpürürken direk gidiyo oyalanmıyo. Ama silerken bi ileri bi geri yapıyo. O yüzden uzun sürüyo biraz. Ama kaç saat sürdüğüne dikkat etmedim hiç