esra572 Ben zayıf gebe kalmadım gayet iştahlı bir hamileyim, ona rağmen demirim, kalsiyumum, d vitaminim hep düşük hatta ilaç kullandığım halde sınırın bir tık altında çıktı en son. Artık devir eskisi gibi değil ki, hiç bir şeyin organiğini, tazesini vitaminlisini bulamıyoruz o yüzden takviye ilaç kullanmak bana şart gibi geliyor günümüz şartlarını ele alırsak. Yine de doktorun sözünün üstüne bişey söylemek istemem sonuçta bunun eğitimini almadım ama gördüğüm kadarıyla bazı doktorlar fikir ayrılığına düşüyor eğer içinize sinmediyse başka bir doktora danışmanızı öneririm.