begumge bebeğin erken doğum sebeplerinden biri annenin erken doğması imiş. Bununla ilgili bir yazı okudum ve endişelendim. Çünkü ben de 8 aylığım. Çevrenizde ya da kendinizde bu durumu tecrübe ettiniz mi?
MerveErdalKam begumge ilk kez duyuyorum 🤷♀️ Genel olarak tanımlanmış bi nedeni yok çoğu bilinmiyor bile tabi bilinende belli başlı şeyler var.
uleErenTozkoparan begumge ben 7aylık doğmuşum oglum 36da kızım 34 de gelmek istedi durdurdular suan 37deyiz bakalım
uleErenTozkoparan begumge işte 36da dogdu ama normal değil ha böbreklerinde sorun var diye erken aldılar bence almaasalardı erken olmazdı ama şuan kızıma hamileyim erken gelmek istedi 37 deyiz şuan