Se23da normal kese görülmesi için bi 3000lerde olması lazım akışına bırakın bu ilk süreci allahın izniyle sıkıntı olmaz ilk zamanlr kese görüldü mü yok boş gebelik mi kalp atışı duyuldu mu diye sabırsızlıktan strese giriyoruz inanın yurt dışında 3 aylık olmadan bakmıyorlarmış bile tabi o kadar beklemeyin heyacanınızı anlıyorum ama strese girmeyin tadını çıkarın görceksinşz her şey yolunda gidicek bi kere düşmüş ya rahminize