Merhaba çalışan anneler ben dershanede öğretmen olarak çalışmaktayım , 32.haftadan sonra benim iş yerimle sözleşmem bitiyor fakat sözleşmemin doğuma kadar devam etmesi gerekiyor ki doğum parasından yararlanabileyim. İşverenimle konuştum sen buraya gelmiyorken seni burada çalışıyor olarak gösteremeyiz dedi vicdansız adam .sizler de nasıl oldu bana bilgi verebilir misiniz ?