ege_ayaz_mom Smnr-ysn66 benim 3. Hamileliğim canım diğer iki hamileliğimde 3. Aya girer girmez hareketlerini hissederdim ogullarimin ama bunda geç kaldık hiç bişey hissetmiyorum 4. Ayimiza girdik ne zaman hissedicem diye bekliyorum🙄
alyavetuna ege_ayaz_mom ayni bende ya kizimi 15.16 da hissetmiştim suan ikiz hamileyim var niseyler ama gaz olma ihtimali daha yüksek 🤣
alyavetuna ZumrutHanim hayir karnında bir kıpırtı oluyor sanki balik geziyor gibi cok gwzin olduğunda gaz bagirsakta dolaşır ya aynı onun gibi hissediyorsun 25 e kadar falan böyle hissediliyor snralari tekme falan oluyor.
Umayyy Smnr-ysn66 hissetmiyorum suan 4 aylik olucaz ama bazen karnim seyriyor ya da karnimda kalp atiyor gibi tuhaf seyler hissediyorum 🤦
Dilekcnkn Smnr-ysn66 13-14 hafta arası gıdıklanma gibi birşeyler hissettim doktorum zaten hissedebilirsin dedi 18-19 hafta arasında ise ilk tekmesini attı oğlum gece şimdi 21 haftalığım inan ki gecenin 5′inde sabahın 7’sinde bile tekme atıyor 😂😂