Pazar günü bahçede düştüm, çamur yermiş basmamla ayağım kaydı diğer bacağım yukarıda kaldı bacaklarım ayrılınca yüz üstü düşmeyeyim diye kolumu yere attım kolumda çamura battı o an karnımla sırtıma ağrılar girdi 😥 acile gittik bebeğim iyi çok şükür kanamam yok iki gece hastanede yattım ağrılardan dolayı ama bebeğim çok sertleştiyor kendini
toplayıp bi kenara sertleştiyor o an bıçak saplanır gibi sancı giriyor böyle olan var mı acaba ?
Ne yapabilirim sertleşmemeşi için yatıyorum devamlı yatıcaktın dedi doktor ama bu kasılması beni maf ediyor öneriniz nedir 😔